Demográfiai licit az AdWords-ben

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Itt van, megjött, megérkezett.
Igaz, már hamarabb vártam, de mindegy.
A lényeg, hogy a Google adott oldalak olvasóiről tudja hány évesek, kik ők.
És így lehetőségük van arra, hogy csoportokra másképpen licitáljon rajtuk keresztül a hirdető, vagy éppen kizárjon csoportokat.

Kampány szintű beállítás lesz (azért csak lesz, mert ez a szokásos módon nálunk még nem elérhető – egyelőre béta teszt és az amerikai és angol közönségre célozható csak).

Kétféle módon működik majd. Az egyik, hogy emelhetem a licitet adott csoportra (mondjuk 25-45 nők), vagy mondjuk kizárhatok adott célcsoportokat (55 feletti nők és férfiak) – például egy fehérnemű áruház esetében.

Tettek mellé egy friss Report-ot is, a Demográfiai Jelentést.

Folyt. köv.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink