A zöldségből a friss a jó.
A keresésből nem mindig, nekem van amikor a régi lenne a jó.
De lehet hogy a felgyorsult világunk miatt tényleg értékes lesz a friss hír.
A Google teszteli a friss Related Search Suggestions eszközét.
Néha megjelenik majd, néha nem. Néha a találatok fölött, néha alatt.
A lényeg, hogy ha úgy érzik, a kereséshez erősen párosul egy másik keresés (és felteszem annak találatai), akkor odabiggyesztik egy kattintható link formájában azt a keresést is.
Olyan mint az elgépelt keresések utáni javaslat. Vagy az elhíresült keresés, és javaslat:
Példaként ha mondjuk rákeresel arra hogy tomato (paradicsom), akkor kapsz javaslatokat a salmonellás paradicsomokról, hiszen friss hír a szalmonellás paradicsom (ez a hír befolyásolta hogy mi került alternatív keresési javaslatként oda).
És beszélek én friss zöldségekről…
Vajon innentől érdemes lesz a cikkeket bújni, figyelni a net minden szívdobbanását, és előre kitalálni hogy mely related search fog hirtelen egy szóra nagyot prödíteni, vagy várjunk és reméljünk?
Tényleg, a funckió kihasználására hogyan lehetne stratégiát gyártani?