Google SERP ad formats

Magyarul: A Google találati oldal hirdetési formátumok (egészen jó lett nem?)

Ki meri ma már azt mondani, hogy a rich media CSAK a Tartalomban (Content) lehetséges, és a keresőben (miért nem találónak hívják? Talán nem ez a tevékenység fő célja?) csak szöveges hirdetések lehetnek.

Úgy tűnik ez már nem igaz. Persze a jobb oldali szöveges hirdetések maradnak, de az organikus találatok fölé azért ma már odabiggyeszthető egy pár, nem csak szöveges formátum is. Akkor a felsorolás:

Kis + gombra kattintva video:

Media_http4bpblogspot_fachr

Kis + gombra kattintva sitelinks:

Media_http4bpblogspot_gadbp

Kis + gombra kattintva térkép:

Media_http1bpblogspot_mhxbi

Kis + gombra kattintva locations (több üzlet is egy térképen):

Media_http2bpblogspot_cfhlp

Kis + gombra kattintva termékek:

Media_http1bpblogspot_cfwxg

És van ugye még az összehasonlító hirdetés:

Media_http3bpblogspot_apjzm

Persze nálunk a legtöbb még nem elérhető…

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: reddit
Megosztás itt: email
Megosztás itt: print

Legfrissebb cikkeink