Ingyen piackutatás

Mit szólnál, ha felajánlanám, kapsz egy ingyen piackutatást?

Ugye? Beindul a gyanakvás, hogy vajon ingyen milyen piackutatás sikerül majd.

De csavarjunk a dolgon egy kicsit. Ingyen piackutatás úgy, hogy közben eladásokat hozok. Na ez már végképp gyanús.

Pedig semmiféle csavar nincs benne, a keresőmarketing hirdetések mialatt futnak, egy nagyon pontos képet adnak arról, hogy a célcsoport mit és hogyan keres az interneten. Vagy hogy kikből lesznek vásárlók. Vagy hogy melyik hirdetési ajánlat működik jobban. A 25% kedvezmény, vagy a hármat vesz, négyet kap akció. Vagy éppen az, hogy a hét mely időszakában legaktívabbak a vevőid, esetleg hogy mi izgatóbb számukra, az image, vagy az ár. De ki lehet sakkozni azt is, délelőtt vagy délután vásárolnak szívesebben, vagy éppen éjjel.

De mitől ingyenes? Nos, igaz, önmagában nem adható ingyen. Vagyis ha pusztán a piackutatás a lényeg, akkor nem választható opció. Viszont akinek AdWords account*-ot kezelek, azok szépen, hetente adagolva kapják egy egyre finomodó információtömeget a heti jelentésekben. És egy idő után kirajzolódik a VEVŐ. Tudjuk majd hogy mikor és mire ráizgulva vásárol, milyen ajánlatot szeret, a hét mely napján vásárol vagy böngészget a neten, mire keres, és így tovább. Vagyis a hirdetésre fordított pénz nem csak vásárlásokat/látogatásokat hoz, hanem melléktermékként egy értékes információtömeget.

* bocs E-target, az AdWords-ből messze több információ nyerhető ki.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: reddit
Megosztás itt: email
Megosztás itt: print

Legfrissebb cikkeink