Izgalmasnál izgalmasabb lehetőségek!

Tartalomjegyzék

A Google AdWords-ön.

Most például a Pay-Per-Action. Egyenlőre csak béta teszt, de meglátjuk mi fog ebből kisülni.
Van olyan ügyfelem aki pontosan ismeri egy action (szándékosan nem mondom meg milyen action) nekik fizetett értékét, így ha ez alatt maradunk költséggel, ráadásul mindezt mérhetően, akkor nem lesz probléma a magasabb költségvetés.

Akkor itt van például az account-ban a jobb átláthatóság kedvéért az oszlopok rendezése dolog:

Media_httpamadeoblogc_adevp

Media_httpamadeoblogc_bizce

Az igazat megvallva ettől nem aléltam el egyből (de másodjára sem), ugyanis nekem minden oszlop információt ad. Viszont egy junior versenyzőnek egyértelműen segítség lehet a jobban átlátható rendszer. 

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink