Képes hirdetés a Képkeresőben

Tartalomjegyzék

Végül is, logikus hely. Az is logikus hogy a Google szeretne valamit kezdeni a keresőjének képekre specializálódott részével. Hiszen a képkeresés fontos, értékes.

Ráadásul egy friss szolgáltatásokkal turbósított keresőről beszélünk. Csak felsorolásszerűen:

Kepkereso1

A keresést lehet finomítani méret, típus, vagy szín (vagy színes szerint). De rá lehet keresni olyan képekre amelyek hasonlítanak a kijelölthöz. Például hófehérkére és a piros színre 🙂

És ezen a felületen innentől lehet képpel is hirdetni. Hasonlóan mint ahogyan a YouTube videókkal. A Display Ad Builder-ben ki kell választani a a Templates for Search menüpontot, és voilá, ott figyel egy template az Image Search Ad-hez.

Kepkereso2

A pontos technikáról Tomi írt képekkel egy pontos step-by-step leírást.

A hatása, és az emberek ötletessége ami érdekes innentől. Ez volt ahogyan eddig megjelentek a hirdetések a képkeresőben:

Google-image-search-ads-jan09

És innentől ilyen hirdetésekre is(?)számíthatunk:

33

Ha cikizni akarnám őket, akkor azt is mondhatnám, hogy egy évvel az Etarget után sikerült megalkotniuk a szöveges hirdetést képpel 🙂

Az Etargetnél ilyen:

Etargetkep

 

Amit viszont nem tudok, hogy innentől akkor megszűnik a „normál” szöveges hirdetés a Google képkeresőben?

Mindenesetre ismét egy üdvözlendő újdonság, nekem tetszik. Lesznek olyan hirdetők akinek ez pont stimmel. Hiszen csak gondoljunk a mostani nyári fesztiválokra. Ott az emberek keresnek a fesztiválokra, a zenekarokra, a videókra, és egy lehetőség hogy ne (csak) a túlzsúfolt céloldalra célozzanak hsonló helyzetben a hirdetők.

 

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink