Vajon futnak a hirdetések a kulcsszavaimra? Ha nem, miért nem?
Tipikus kérdés, hiszen bármikor előfordulhat hogy egy kulcsszóra nem sikerül ott lenni. Eddig a kulcsszó elemzés jól elásva, de ott volt, mostantól viszot már menüből elérhető a Kulcsszavak (Keywords) fül alatt.Itt:
Kiválasztva felad a rendszer még egy szűrőt, miszerint melyik google domain-en, milyen országban és nyelvre szeretném csekkolni:
És elindul egy folyamat, amely szépen elkészíti a reportot:
Az eredmények szűrhetőek szinte bármire, de legyen mondjuk a Minőségi pontszám 7 alatti értékű kulcsszavakra:
És az eredmények a Státusz oszlopban jelennek meg:
Egy helyen azonban csalóka a végeredmény:
A Restricted by Targeting Státusznál azt írja a rendszer, hogy NEM jelennek meg a hirdetések. Majd a magyarázatban odateszi, hogy csak azon felhasználóknak jelenik meg a hirdetés, amely területi célzással megadott területen belül tartózkodnak. Vagyis megjelenik az, csak nem mindenkinek. Szerintem ezen a ponton csalóka a Megjelenik-e kérdésre adott NEM válasz…
Egyébként ismét egy klassz fejlesztés, láthatóan mindent szeretnének kitenni menübe. Ez jó 🙂 Javaslom a felső menüsorban az Opportunities fül helyét, az úgysem értelmezhető rendesen 🙂