A cím csak átverés (mint sok reklám). De hasonlóan érdekes dolgot találtam:
Google AdWords interaktív nyomtatott hirdetések
Mi a szösz? Hogyan lehet egy sajtóhirdetés interaktív? Hajtogatni kell belőle egy furulyát, és amikor megfújom, átvált a TV csatorna egy másikra? Vagy elégetése közben a füstjelek mondanak majd valamit?
Nem. Simán és egyszerűen a régi hirdetési formába beletesznek egy plusz elemet:
Egy ilyen kódban ennyiféle információ elfér:
Állítólag 6,5x annyi visszajelzés érkezik..
Ja, és nem csak az iPhone ami tudja olvasni. A Nokia készülékek is, valamint csillió más gyártmányú is.
Használati útmutató itt. Már alig várom hogy itthon is használhassam. De nálunk még a print ads formátum sincs elindítva 🙁
Ja, a kód használata. Mobilal lefotózod, és megnézed milyen infók vannak benne. Ha weboldal cím, akkor egyből böngészheted. Ha koordináták, akkor odanavigálhatsz. Ha promóciós kód, akkor a boltban beválthatod. Ügyes nem?