Kuponos óriásplakát

A cím csak átverés (mint sok reklám). De hasonlóan érdekes dolgot találtam:
Google AdWords interaktív nyomtatott hirdetések

Mi a szösz? Hogyan lehet egy sajtóhirdetés interaktív? Hajtogatni kell belőle egy furulyát, és amikor megfújom, átvált a TV csatorna egy másikra? Vagy elégetése közben a füstjelek mondanak majd valamit?

Nem. Simán és egyszerűen a régi hirdetési formába beletesznek egy plusz elemet:

Media_httpamadeoblogc_dfggd
Media_httpamadeoblogc_nogif

Ismerős?

Egy ilyen kódban ennyiféle információ elfér:

Media_httpamadeoblogc_ftofm

Állítólag 6,5x annyi visszajelzés érkezik..
Ja, és nem csak az iPhone ami tudja olvasni. A Nokia készülékek is, valamint csillió más gyártmányú is.

Használati útmutató itt. Már alig várom hogy itthon is használhassam. De nálunk még a print ads formátum sincs elindítva 🙁

Ja, a kód használata. Mobilal lefotózod, és megnézed milyen infók vannak benne. Ha weboldal cím, akkor egyből böngészheted. Ha koordináták, akkor odanavigálhatsz. Ha promóciós kód, akkor a boltban beválthatod. Ügyes nem?

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: reddit
Megosztás itt: email
Megosztás itt: print

Legfrissebb cikkeink