macko és a Broad Match

Media_httpamadeoblogc_xfjyj

Lám, miből lesz a cserebogár.

Tegnap írtam egy bejegyzést arról, hogy vajon a diákhitel esetében miért hirdet valaki a macko kifejezésre, ma pedig arról, hogy a nagy Minőségi Pontszám vadászat mellett a Google meglehetősen lazán értelmezi a Broad Match fogalmát.

És erre, ma egy bejegyzés kommentből összeáll egy újabb, de mindkettőt érintő post-tá a dolog (Kösz Greg!)

Vagyis adva van egy keresés, „macko”.

Media_httpamadeoblogc_rktwh

Erre megjelenik a hirdetés:

Ráadásul dinamikus kulcsszó használatával!

Vajon mi veszi rá a Google-t hogy korrigálja a makro kifejezést a macko szóra?

A keresésnél nem akart korrigálni, ráadásul a macko szót csak akkor tévesztheti a makro-val ha azt angolosan írjuk macro-nak.

Íme a megoldás (egy lehetséges verzió):

Rákerestem a makroo szóra, melyet korrigált makro-nak, és gyorsan meg is jelentette a korrigált szóhoz tartozó hirdetést.

Media_httpamadeoblogc_kcigy

 

Ollé.

 

De cserébe mutatok egy macit. Mr. Bean kedvenc macija (kattints!)

 

Media_httpamadeoblogc_gihrd

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink