Lám, miből lesz a cserebogár.
Tegnap írtam egy bejegyzést arról, hogy vajon a diákhitel esetében miért hirdet valaki a macko kifejezésre, ma pedig arról, hogy a nagy Minőségi Pontszám vadászat mellett a Google meglehetősen lazán értelmezi a Broad Match fogalmát.
És erre, ma egy bejegyzés kommentből összeáll egy újabb, de mindkettőt érintő post-tá a dolog (Kösz Greg!)
Vagyis adva van egy keresés, „macko”.
Erre megjelenik a hirdetés:
Ráadásul dinamikus kulcsszó használatával!
Vajon mi veszi rá a Google-t hogy korrigálja a makro kifejezést a macko szóra?
A keresésnél nem akart korrigálni, ráadásul a macko szót csak akkor tévesztheti a makro-val ha azt angolosan írjuk macro-nak.
Íme a megoldás (egy lehetséges verzió):
Rákerestem a makroo szóra, melyet korrigált makro-nak, és gyorsan meg is jelentette a korrigált szóhoz tartozó hirdetést.
Ollé.
De cserébe mutatok egy macit. Mr. Bean kedvenc macija (kattints!)