Sodorszél vs. hátszél

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Vándor Eszter írt egy nagyszerű szösszenetet a keresőmarketing rendszerek igazságtalanul mostohán kezelt gyermekéről, a tartalmi megjelenésekről.
Ügyes és figyelemre érdemes összefoglaló, gratt Eszter!

A táblázatos összehasonlításban, amelyben a Google AdSense és az Etarget hálózatokat hasonlítja, mintha kicsit vastagabban fogott volna az a fránya klaviatúra (gyönyörű képzavar részemről!), de azt hiszem ez kell is kicsit egy olyan céggel szemben aminek nem hátszele van, hanem sodorszele bármely piacon.

Ha egy kritikát elfogasz Eszter, én tutira beletettem volna számokat, összehasonlítva a keresés, tartalomfüggő tartalmi megjelenés és a célzás nélküli megjelenés átlkattintási arányait. Plasztikusabbá tette volna a lényeget.

Tapasztalatom hogy a Tartalmi megjelenés néha közel olyan CTR arányokat hoz mint a keresés, persze ehhez olyan termék vagy szolgáltatás kell amire alig keresnek az emberek, rejtett igényt elégít ki.

Sok ilyen okos tanulmányt még! 🙂

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner 2023 (Bing Ads)

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink