Új AdWords interface?

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Hoppá. Hivatalos véleményt még nem hallottam, de egy blog megjelentetett egy képet egy béta tesztről.
Mivel még nincs április 1, ezért akár igaz is lehet.

Media_httpamadeoblogc_bsdgl

Az első és leglátványosabb változás, hogy a kinézet erősen hasonlít az AdWords Editorra.
Vagyis másképpen navigál az egész rendszer, ami ugye eddig erősítette az Editort, mert sokszor nincs az embernek ideje kivárni amíg eljutok oda ahová szeretnék.

A második,és sokkal izgalmasabb, hogy a dashboard helyett az oldal tetején jelennek meg grafikonok. Vagyis egyszerre látom a számokat és a grafikont.

Ráadásul egy pár report is integrálódik a főoldalba, mondjuk a Search Query Performance valamint a Placement Performance (ezeket használom és is legtöbbet).

Kíváncsian várom!

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink