Új magyar kereső a piacon

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Ráadásul érdekes koncepcióval. Címkézi az oldalakat nem indexeli.

A cimkéket a sokszor rosszul kezelt META TAG-ekből veszi, plusz egy pár más területről (be- és kimenő linkek, a title és a description tag és a domain név is beleszámol – bár ez utóbbit csak tippelem).

A főoldalon azonban érdekes tag felhő van, az aktuális keresésekből. Jó koncepció, várom mi lesz belőle.

Media_httpamadeoblogc_ifcyn

 

Tetszetős új megközelítéseket találtam, például megmutatják majd a találati oldalon az oldal favicon-ját. Ez is segíthet a navigációban.

A másik okosság (ez is tetszik), hogy lehet link útvonalat keresni, egyik helyről a másikig. (iwiw utánérzés, de itt legalább hasznos).

Szóval hajrá!

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink