Olvasok egy cikket a The New York Times online-on, és át kellett ugranom egy pillanatra egy másik ablakba.
Ahogy szoktam, dupla katt egy szóra (azt kiemeli), nekem ez a leggyorsabb könyvjelző.
De itt felugrott egy másik ablak, Reference Search. Hmm, ügyes, hiszen ez tényleg hasznos segítség ha valaki nem ért minden kifejezést az oldalon, vagy szeretne többet tudni egy adott cégről, márkáról.
Véletlenül éppen a Yahoo-ra kattintottam. És valami nagyon fura dolog jött be:
A keresésük szerint a Yahoo jelentése nem más mint:
Goromba, brutális ember.
Fura. Mivel a jobb sarokban ott volt a Powered by Answers.com, rákerestem ott is. És tényleg, a cégnév mellett ott vannak ezek a jelentések is, bár az első találatként mégiscsak a céget teszik oda. Hiszen az a releváns találat.
Mi történt? Nem szeretik a NYT-nál a Yahoo-t?