Microsoft Advertising: elérhető már Magyarországon is

Tartalomjegyzék

Magyarország mellett további 28 országban vált elérhetővé a Microsoft Advertising, amiben főleg a Microsoft Bing keresőben megjelenő hirdetéseket lehet kezelni.

Értékes többlet a keresőmarketingben

A korábban Bing Ads néven ismert hirdetési rendszer nem újkeletű a keresőmarketing szakemberek körében. A JabJab-nál is használjuk olyan ügyfeleknél, akik nagyobb nyugati piaconon vannak jelen. Mivel a Microsoft Bing keresőjének elérése a legtöbb országban néhány százalék, sok hirdető „nem fecsérli” az időt erre a megjelenésre.

Emiatt sok témában kisebb a verseny, olcsóbbak a kattintási árak és a konverziók is.

Microsoft Bing Kereső hirdetések

Valószínűleg Magyarországon se lesz ez másként, bár itthon több téma a Google Kereső hirdetéseinél se számít drágának a külföldi számokhoz viszonyítva. Ezzel együtt a Microsoft Advertising kereső hirdetései nagyszerű lehetőséget adnak minden hirdetőnek, hogy még teljesebb legyen az elérés az adott témában kereső felhasználók körében.

A Microsoft bejelentésében leírta: a magyar mellett több más nyelv támogatása is elindult a rendszerben.

Hasonló köntösben hasonló funkciók

Fontos előnye a rendszernek, hogy nagyon is képben van azzal, honnan tud potenciális hirdetőket behozni: közvetlen importálási lehetőséget kínál meglévő Google Ads fiókjainkból, így az elindulás jellemzően nem egy több hetes feladat.

A rendszer által biztosított szöveges hirdetési formátum is megegyezik a Google Ads specifikációival.

Microsoft Shopping Ads

A Microsoft Bing keresőben is megjelenhetnek Shopping hirdetések, lényegében ugyanazzal a beltartalommal és megjelenéssel, mint a Google Shopping. Ehhez a Microsoft Merchant Centerbe kell feltölteni termékeinket, amely szintén kínál importálási lehetőséget Google Merchant Centerből.

Magyarországon jelenleg az egyetlen minősített ügynökség vagyunk

Microsoft Advertising Partner

Büszkék vagyunk, hogy Magyarországon jelenleg az egyetlen minősített Microsoft Partner ügynökség vagyunk, amely minősítésünket 2020 óta minden évben meg tudtunk tartani. Ez és a nemrég újra megszerzett kiemelt Google Partner státuszunk fontos mérföldkő a JabJab életében, amivel ügyfeleinket is tudjuk támogatni.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink