Változik a mobil hirdetések megjelenése AdWordsben

Dátum: 2015. 08. 28.


Egy sor változtatást jelentett be a Google a mobilos hirdetések megjelenésével kapcsolatban.

Újra gondolt app install hirdetések

A bejelentés első pontjában az appon belül megjelenő app install hirdetések új ruháját mutatta be. A fontosabb változások:

AdWords App install hirdetések: előtte és utána

(előtte és utána: app install hirdetések új ruhában)

  • Az Android 5.0 Lollipop-ban bevezetett material design elvek mentén jelenik meg
  • A konkrét színt az applikáció elemzésével határozzák meg, hogy illeszkedjen annak elsődleges színvilágához
  • Jobban látható az applikáció csillagos értékelése
  • Egy “more images” gombra kattintva egy galéria jelenik meg az applikáció képernyőképeivel

Újragondolt szöveges hirdetések

A szöveges hirdetéseket is újragondolták a Google-nél mobil appokban:

AdWords szöveges hirdetések appokban

Az új kinézetben hangsúlyosabb szerepet kap a címsor, jobban látható minden szöveges elem és talán kevésbé hangsúlyos a megjelenő domain név (ami elsőre problémásnak tűnik, ha valaki ezzel megpróbálna esetleg visszaélni). A céloldalra vezető nyíl is új kinézetet kapott, talán így jobban “illeszkedik” az emberek ujjára.

Az új formátumokra automatikusan áll át a rendszer, nem kell semmit sem módosítani a meglévő hirdetéseinken.

Tetszett?

Ajánld barátaidnak, ismerőseidnek, kollégáidnak:

 

Ha szeretnél még több ilyet, akkor lájkold Facebook oldalunkat, iratkozz fel YouTube csatornánkra és RSS csatornánkra!

Hozzászólás beküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Pin It on Pinterest

Változik a mobil hirdetések megjelenése AdWordsben