Változik a mobil hirdetések megjelenése AdWordsben

Tartalomjegyzék

Egy sor változtatást jelentett be a Google a mobilos hirdetések megjelenésével kapcsolatban.

Újra gondolt app install hirdetések

A bejelentés első pontjában az appon belül megjelenő app install hirdetések új ruháját mutatta be. A fontosabb változások:

AdWords App install hirdetések: előtte és utána

(előtte és utána: app install hirdetések új ruhában)

  • Az Android 5.0 Lollipop-ban bevezetett material design elvek mentén jelenik meg
  • A konkrét színt az applikáció elemzésével határozzák meg, hogy illeszkedjen annak elsődleges színvilágához
  • Jobban látható az applikáció csillagos értékelése
  • Egy „more images” gombra kattintva egy galéria jelenik meg az applikáció képernyőképeivel

Újragondolt szöveges hirdetések

A szöveges hirdetéseket is újragondolták a Google-nél mobil appokban:

AdWords szöveges hirdetések appokban

Az új kinézetben hangsúlyosabb szerepet kap a címsor, jobban látható minden szöveges elem és talán kevésbé hangsúlyos a megjelenő domain név (ami elsőre problémásnak tűnik, ha valaki ezzel megpróbálna esetleg visszaélni). A céloldalra vezető nyíl is új kinézetet kapott, talán így jobban „illeszkedik” az emberek ujjára.

Az új formátumokra automatikusan áll át a rendszer, nem kell semmit sem módosítani a meglévő hirdetéseinken.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink