Nő Facebook retargeting használata AdRoll-on

Dátum: 2015. 09. 18.


Új elemzést adott ki az AdRoll, a világ egy vezető retargeting cége. A jelentés szerint a saját rendszereiken keresztül Facebook remarketingre költött pénzek jelentősen nőttek idén az előző évhez képest.

AdRoll: Facebook Retargeting

A remarketing egy nagyszerű technológia, ami ma már sok cég életében épp olyan alapértelmezetten kezelt lehetőség, mint az, hogy hirdessünk a Keresőben. A JabJab-nál sem marad ki természetesen sehonnan 🙂

A jelenés szerint (talán annyira nem meglepő módon) a Facebook retargeting hozzáadása a mixhez jelentősen nagyobb elérést, olcsóbb kattintási árakat és ezen keresztül olcsóbb CPA-t eredményezett a legtöbb hirdetőnél.

Felmerülhet a kérdés, hogy miért AdRoll-on keresztül tolja valaki a Facebook remarketinget, amikor az elérhető a közösségi oldal saját hirdetéskezelőjében is: bár az AdRoll vélhetően azért rátesz némi hasznot a CPM árakra, emellett egy saját algoritmussal dönti el, hogy kinek mikor milyen hirdetést kell megjeleníteni. Így például bár a Facebook rendelkezik saját dinamikus remarketing eszköztárral, az AdRoll-on keresztül akár egészen más eredmények születhetnek.

A dinamikus remarketingről és annak lehetőségeiről, így az AdRoll-ról is ingyenes webináriumot tartunk. Aki még esetleg nem iratkozott fel az értesítőre, az tegye meg mihamarabb, mert nem csak hirdetésekről, de webanalitikáról is megismerhet érdekes és hasznos információkat és lehetőségeket.

Tetszett?

Ajánld barátaidnak, ismerőseidnek, kollégáidnak:

 

Ha szeretnél még több ilyet, akkor lájkold Facebook oldalunkat, iratkozz fel YouTube csatornánkra és RSS csatornánkra!

Hozzászólás beküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Pin It on Pinterest

Nő Facebook retargeting használata AdRoll-on