Ügynökségi típusok

Dátum: 2014. 02. 24.


Keresőmarketing ügynökségekből is sokféle van, nem csak az ügyfelekből. Összeírtam őket, hátha lesz olyan hogy a versenytársadra/ügynökségedre ismersz.

– A polihisztor
Ügynökségünk keresőmarketing hirdetésekkel, SZEO*-val, linképítéssel, weboldal és webáruház programozással, webanalitikával, vírusmarketinggel, oktatással, CRM rendszerek fejlesztésével, számítógépes hálózatok építésével, hálózati felügyelettel, Windows support-tal, és egyéb elektromos és internetes dolgokkal foglalkozik. Szívesen dolgozunk komplex feladatokon. Ügyfeleink között tudhatjuk a NASA-t, a Magyar Államot, és kisebb-nagyobb, magyar és külföldi cégeket.
Általában ilyenkor derül ki, hogy unatkozó ISP ügyfélszolgálatosok, akik szabadidejükben szívesen dolgoznának ilyen feladatokon, plusz a múltkor adóbevallás beadásakor segítettek az ügyintézőnek újraindítani a mobiltelefonját. A NASA-t csak nagyzásból tették bele.

*Ezt sosem értettem. vagy SEO (magyarul betűzve), vagy Esz-Í-Ó (angolul betűzve, De olyan hogy SZ-E-O, olyan nincs)

– A trükkös I.
Cégünk a Google partnere, és egy, az önök piacán végzett kutatásunkat szeretnénk prezentálni. A prezin megmutatnánk önöknek, hogy hogyan tudnak egészen kis energiával (vagyis kapjanak ők megbízást, ne a jelenlegi ügynökség) pár héten belül 40%-os volumen növekedést ugyanabból a költésből, a mostani konverziós költségek drasztikus csökkentése mellett. Egy egyedüláló technológia van segítségünkre, amely egyetlen itthoni ügynökségnek sincs meg (kizárólagosságot kaptunk a Föld bolygóra).

– A trükkös II.
“Jó Napot Kívánok, a Gúgöl-től hívom. A kampányfelügyeleti csoport vagyunk, és észleltük, hogy a hirdetéseik teljesítménye nem éri el a kívánt szintet. Ingyen segítséget szeretnénk nyújtani. Amennyiben érdekli ez a rövid ideig rendelkezésére álló ingyen lehetőség, akkor kérem adja meg az e-mail címét, küldünk egy szerződést. A munkánk továbbra is ingyen van, önnek csak a kulcsszavakért kell fizetni mindössze heti 100Ft-ot per szó!

– A szakmai áthallásozó
Cégünk weboldal fejlesztéssel foglalkozik ugyan, de a SEO és PPC tevékenység benne van a weboldal fejlesztés DNS-ében. Mi már SEÓzottra fejlesztjük az oldalakat, kvázi hozzá sem kell nyúlni, erre ne költse a pénzét! A PPC tevékenység pedig egyébként is a SEOs kulcsszavakon alapul, és ki tudná jobban nálunk mik is azok?

– A médiatervező
A keresőmarketing és a PPC hirdetések a médiavásárlához tartoznak kérem. Hiszen ez is egyfajta médiavásárlás nem? (Médiára költött pénzből megy a hirdetése? Naugye).
Ne költse felesleges dolgokra a TV-re félretett pénzét, mi megcsináljuk ingyen! Azok a gonosz PPC-s ügynökségek pedig pénzt kérnek el érte…
A múltkori is találkoztunk egy ilyen csapattal, gondolkodtunk is hogy feljelentsük őket, annyira átlátszó volt a sikkasztási próbálkozásuk. Azt akarták a gyógyszerszakmai ügyfelünknek beadni, hogy egy OTC gyógyszerre havi 500(!!!!) ezer forintot is el lehet költeni a Google-ben. Mi kiszámoltuk, az elméleti maximum 85 (érti? nyolcvanöt!) ezer forint. Vajon mit akartak csinálni annyi pénzzel???
Kérem, mi megcsináljuk rendesen, arra felesleges pénzt kiadni, az összes médiaköltésének 0.1%-ánál erre többet úgysem lehet jól elkölteni…

– Az automatizáló
Képzelje el milyen nagyszerű lehetőség! Amikor az ön ügyfelei alszanak, a hirdetése sem fut! Az AdWords EjPíÁj segítségével mi leállítjuk minden nap naplementekor a hirdetéseit. De beállítjuk azt is, hogy amikor a napi átlag középhőmérséklet 22.7C alá csökken, akkor csökkentünk 17,65%-ot a liciteken, majd amikor 20,45 alá esik, akkor leállítjuk. A hőmérséklet adatokat egy másik meteorológiai rendszer EjPíÁj-án keresztül kapjuk. Nem nagyszerű?
E mellett az Analytics EjPíÁj segítségével figyeljük a nem jól teljesítő kampányait, és amikor a reklámcsoportok teljesítménye az elmúlt 27 nap középértékének már csak 79,6%-át érik el, na akkor pont levesszük a liciteket 27,2%-kal (de nem lejjebb mint 28Ft).

– Az egyszerű
Ön ad nekünk 6 kulcsszót, mi meghirdetjük. Mindezt havi 20.000 Ft-ért. Ki az akinek ez ne érné meg?

– Az edukáló
Az ügynökségek 7 sötét titka!
Mit gondol az ön költésének hány százaléka jelenik meg rossz helyen? Ha letölti ingyenes (regisztrációhoz kötött) anyagunkat, megtudhatja! (ugyanitt, céges képzések is elérhetőek).
Szeretne fekete öves AdWords harci nindzsá nagymester lenni? AdWords Bibliánkkal mindössze 15 (444!!44!!4!) nap alatt olyan tudásra tehet szert, amit csak egy nagyon szűk, korlátozott közönséggel osztottunk meg. Már csak 10 letölthető Biblia maradt, siessen, nehogy a versenytársa kaparintsa meg!

– A csomagküldő
Start csomag: 10 kulcsszó, 1 hirdetési szöveg, garantált top1 pozíció, légypapír technológia
Ára: két presszó ára havonta

Haladó csomag:
20 kulcsszó, 2 (kettő!) hirdetési szöveg, garantált top1 pozíció, részletes elemzés, vevőlégypapír technológia
Ára: napi 149 Ft

Business csomag:
60 kulcsszó, 10 (tíz, érted, 10!) hirdetési szöveg, garantált top1 megjelenés, részletes elemzés, vevőmágnes technológia

Ára: Olcsó lesz, ígérem, keress minket!

Tetszett?

Ajánld barátaidnak, ismerőseidnek, kollégáidnak:

 

Ha szeretnél még több ilyet, akkor lájkold Facebook oldalunkat, iratkozz fel YouTube csatornánkra és RSS csatornánkra!

2 hozzászólás

  1. 😀
    a valósággal való hasonlóság itt is függ a csillámpónipataméreten? 😀

    Válasz küldése

Hozzászólás beküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Pin It on Pinterest

Ügynökségi típusok