PPC cikkek

Reklámköltések

Nem szeretem kommentálni a magyar reklámköltési számokat, mert Nem pontos (bár jobb mint a semmi) Ami engem érdekel, ott még több a bizonytalanság (pld. tudomásom

Tovább olvasom »

Ügynökségi típusok

Keresőmarketing ügynökségekből is sokféle van, nem csak az ügyfelekből. Összeírtam őket, hátha lesz olyan hogy a versenytársadra/ügynökségedre ismersz. – A polihisztor Ügynökségünk keresőmarketing hirdetésekkel, SZEO*-val,

Tovább olvasom »

Van merszed hozzá?

Sűrűn belefutok olyan helyzetbe, amikor azt látom, a marketinges be van sz4rva, nem mer olyat tenni, elfogadni, (de még a javaslatokból is kiveteti) ami egy

Tovább olvasom »

R.I.P. RLSA

Még nincs egy éves, és máris kivégzőosztag elé került. De nem a versenytársak, hanem a Google saját maga végzi ki az egyik termékét. RLSA –

Tovább olvasom »

Google AdWords akadálymentesítés

Régi, majdnem elfeledett műfajt indítok újra a blogon, az AdWords felületen található legfontosabb, és legnagyobb hibákat szerretném felsorolni, és megoldásokat adni a javításukhoz. A Google

Tovább olvasom »

Ogoh Ogoh

Aki járt már Balin, az esetleg hallott már róla. Balin a balinéz újév előestéjén (Melasti) az emberekajándékokkal halmozzák el az isteneket és szellemeket. ezen a

Tovább olvasom »

Opportunity cost és PPC

Régóta érik bennem egy gondolatsor, az aktualitása az, hogy egyszerre több ügyfelünknek is prezentálni fogjuk,  saját számaikkal. Magyarul a lehetőség költsége. Ha több lehetőségem is

Tovább olvasom »

Last minute árajánlat

Már sokszor megígértem magamnak hogy NEM, és NEM. Nem fogok utolsó pillanatos árajánlat hintába belemenni, de mégis, ezen a hétvégén ismét megfizettem a tanulópénzt (utoljára). (disclaimer: bocsánat a puffogásért, az esetek leírása számomra megnyu…

Tovább olvasom »