Nem szeretem kommentálni a magyar reklámköltési számokat, mert

  1. Nem pontos (bár jobb mint a semmi)
  2. Ami engem érdekel, ott még több a bizonytalanság (pld. tudomásom szerint a Google nem ad bele adatokat)

De mégis, a trendeket nem lehet nem észrevenni.

és a múlt évivel:

Ugye? 16% -> 19% -> 22% -> ???

Ami biztos:
– az online költés növekedés üteme egy ideje stabil, 15% YoY
– a Search az egyetlen folyamatosan növekvő terület a digitálison belül
– a digitális költés lenyomta a nyomtatott médiát
a digitális költés le fogja nyomni a TV-t (talán már 2014-ben)

És innen lehet továbbgondolni az egészet. A reklámpiac a reklámpiaci szereplőket érdekli.
Egy céget a saját piaca érdekli. A költések átcsoportosulásának oka, van, nem buta emberek teszik ide vagy oda a hirdetők pénzeit.

Aki kimarad, lemarad.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: reddit
Megosztás itt: email
Megosztás itt: print

Legfrissebb cikkeink