Adblocker para, Facebook újdonságok, őszi teaser – ez történt a héten

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Azzal csaptuk fel a hetet, hogy hidegzuhanyként érte a világot, milyen giga mértékben nőtt az adblocker használat, jól megaszondtuk a véleményünket a témában. Hozott a Facebook is pár újdonságot és persze némi AdWords jóságra is futotta… tikkasztó hetünk volt.

Hirdetésblokkolók – mi is tehetünk róla (?)

AdBlockers 2015 Q2

Picit lassan indult a hét, már ami a híreket illeti és itt most főleg az nekünk érdekesebb híreket jelenti (SEO-s témában is volt nagy pörgés, de azt nem szoktuk itt feldolgozni). Szóval nyakunkba borult az Adobe és a Pagefair jelentése, amely szerint kishazánkban is közel 25%-os a hirdetésblokkolók aránya. Gyorsan meg is mondtuk az okosakat ezzel kapcsolatban, mert hogy észbe kéne már kapni sok mindenkinek, ugyanakkor azért nem kéne temetni máris a hirdetéseket.

Facebook falatok

Facebook Video

Korunk kedvenc (?) közösségi oldala sem hagyott minket nyom nélkül a héten:

Google diéta

Google Best Practices

Ősszel újra

Aki esetleg nem látta, íme egy teaser az őszi terveinkről (aki esetleg nem érti, miről is van szó, az is hamarosan megvilágosul, ebben biztos lehet, de aki szemfüles, az most is “olvashat a sorok között”)

Google Tag Manager tanfolyam

Videó ajánlók

Különösen a mai borongós, esős napra jöhet jól pár rövid videó az AdWords hirdetés kiegészítéseiről.

 

Szóval kevésbé extra pörgős, de azért izgalmas és tikkasztóan meleg hetünk volt és máris a nyakunkon a következő, rövidebb munkahét.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink