Az AdWords Keresőben az egyik fontos tényező a sikerben a találati listán elfoglalt hely nagysága. Ugyan mi nem végeztünk még arra vonatkozólag mérést, hogy mennyire befolyásolja az átkattintási arányt a hirdetésbővítmények jelentős használata, de mivel a Google maga is beleszámítja ezen kiegészítők hatását a CTR-re a minőségi mutató képletében, ezért az gondolom, nem tévedünk sokat, ha azt mondjuk: van ráhatása 🙂
Most itt van egy új hirdetés kiegészítő, amit inkább meg sem próbálunk magyarra fordítani 🙂
A kereső találati listán a hirdetés által főleg a top pozíciókban elfoglalt helyet számos hirdetés kiegészítővel lehet növelni:
- webhelylinkek
- callout kiegészítők
- helybővítények
- stb.
Ezek jellemzően a hirdetési szöveg alatt jelennek meg és kiegészítő adatokat mutatnak, mint például részletesebb információk egy termékről, hasonló termékek, vagy a hirdetett szolgáltatások főbb jellemzői (ingyenes szállítás, 24 órás ügyfélszolgálat stb.)
Ezekhez jött most egy további lehetőség: a structured snippet extension segítségével kiemelhetsz egy fontos jellemzőt a hirdetéshez. Jellegében inkább a callout-hoz hasonlít, de az előbb linkelt cikk igyekszik megmutatni a különbséget a két hirdetés kiegészítő között.
Ezt az új lehetőséget például fel lehet használni, hogy kiírjuk, milyen márkákat árulunk webáruházunkban vagy hogy egy termék milyen méretben vagy stílusban, színben érhető el.
A rossz hír: jelenleg csak angol nyelven érhető el.