AdWords structured snippet extension: a terméked legjava

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Az AdWords Keresőben az egyik fontos tényező a sikerben a találati listán elfoglalt hely nagysága. Ugyan mi nem végeztünk még arra vonatkozólag mérést, hogy mennyire befolyásolja az átkattintási arányt a hirdetésbővítmények jelentős használata, de mivel a Google maga is beleszámítja ezen kiegészítők hatását a CTR-re a minőségi mutató képletében, ezért az gondolom, nem tévedünk sokat, ha azt mondjuk: van ráhatása 🙂

Most itt van egy új hirdetés kiegészítő, amit inkább meg sem próbálunk magyarra fordítani 🙂

Google AdWords

A kereső találati listán a hirdetés által főleg a top pozíciókban elfoglalt helyet számos hirdetés kiegészítővel lehet növelni:

  • webhelylinkek
  • callout kiegészítők
  • helybővítények
  • stb.

Ezek jellemzően a hirdetési szöveg alatt jelennek meg és kiegészítő adatokat mutatnak, mint például részletesebb információk egy termékről, hasonló termékek, vagy a hirdetett szolgáltatások főbb jellemzői (ingyenes szállítás, 24 órás ügyfélszolgálat stb.)

Ezekhez jött most egy további lehetőség: a structured snippet extension segítségével kiemelhetsz egy fontos jellemzőt a hirdetéshez. Jellegében inkább a callout-hoz hasonlít, de az előbb linkelt cikk igyekszik megmutatni a különbséget a két hirdetés kiegészítő között.

Ezt az új lehetőséget például fel lehet használni, hogy kiírjuk, milyen márkákat árulunk webáruházunkban vagy hogy egy termék milyen méretben vagy stílusban, színben érhető el.

A rossz hír: jelenleg csak angol nyelven érhető el.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink