AdWords bosszússágok

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

A napokban egy új ügyfelem létező kampányai kezelését vettem át.

Kiderült hogy a Google terhel a kártyájára, de számla már egy éve nincs róla.

Közben az egyik kampányom beragadt, és nem tudtam kiszedni a Preferred Bid alól.

Most majdnem egy órát ell***tam azal, hogy jól működő kulcsszavakat szerettem volna migrálni az egyik kampány alól a másikba. 

Srácok, össze kéne kapni ezt a rendszert, mert ez így nem jó. Frusztráló ha nem működik, legyen az bármilyen csodás is amikor igen…

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink