Eddig is volt ilyen, a kampány beállítások aléatt lehetett választani hogy:
– országra
– egyes országokon belül (Magyarország nem ilyen oszág, de mondjuk az Egyesült Királyság igen)lehet választani területeket
– Vagy egy adott pont körül x km (vagy mérföld) sugraú körben
– vagy sok pont által meghatározott amorf területen
jelenjenek meg a hirdetések.
Mint kiderült, ez a célzás IP cím alapú, és néhány magyar szolgáltatót nem érdekli a CPC hirdetők nyomora, és nem adnak megfelelő területi információkat. Ezt megerősítette Peresztegi Zoli is.
Mostantól viszont bekövetkezett az, ami sejthető volt, vagyis a Google maps kicsivel jobban integrálódik a rendszer célzási felületébe. Mostantól bővült a választható opciók sora, és kombinálhatóvá váltak a területek.
Lehet például hirdetni mondjuk Magyarországon három területen:
Vagy mondjuk ezek mellett Brazíliában még:
Innentől (ha akarom) egy kampánnyal meg tudom célozni a Gabon-i internezetőket, A Nyékládháza környéki és a Maumere (Indonézia, Flores) nethuszárokkal együtt. De ha valaki Kuala Lumpurból szeretné látni a hirdetésem, annak rossz hírem van, nekik bukta…