AdWords Content Network kutatás

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Reklámhatékonyság tesztelése a Tartalmi Hálózaton:

Media_httpjabjabblogc_yaaap

Eltüntetik az összes márkanévre utaló jelet, szöveget, majd megkérdezik hogy láttad-e már ezt a hirdetést, és ha igen, akkor milyen márkát reklámoz (advertising recall, brand recall)

Interaktív gadget formában is kutatnak:

Media_httpjabjabblogc_fdbjq

Hmm. Úgy tűnik a Google erősen ráerősít a Content Network-re. Tele van a kereső SERP?

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink