AdWords Editor 7.6.1

Megjelent, frissült, de NE installáld, ha van fel nem töltött kampányod a programban. De ha mégis megtetted (mint én) akkor egy kis okosság, hogy hogyan lehet a backupolt kampányokat visszatenni (remélem azt a lehetőséget választottad, hogy backup, és csak utána install, ha nem, akkor szívtál, írdd meg ismét a kampányt)

Ha mégis mentettél, akkor (csak VISTA-ra tudom) nyisd meg azt a fiókot amiben volt a fel nem töltött anyag, majd File, Import account snapshot, és keresd meg itt:  C: »» Users »» (a te neved) »» AppData »» Local »» Google »» AdWords-Editor »» Profiles könyvtárat, és az ott levő sok sok file közül keresd ki a fiók száma alapján azt amit szeretnél visszatölteni. Ez elnevezés valami ilyesmi: ape_12345689123 (és ügyesen kiválasztod azt amelyik a fiók számát tartalmazza).

Ennyit a technikai részről.

A Release notes szerint ez a verzió már tudja a hirdetésütemezést és a földrajzi célzást is (de még ne várdd hogy az ütemezést itt állítani lehet). Újdonság még a fiók faszerkezetében lehetőség a módosításokra. De semmiképpen NE kövesd a leírást, hiszen:

AdWords Editor 7.6.1 - Kép

Ha duplán kattintasz majd beírod az F2 szót, akkor átnevezted a kampányodat arra hogy F2. Szerintem nyomd meg az F2 gombot, és írj be egy új nevet. Ugyanígy, arra már ne is gondolj hogy beírod a Delete szót 🙂

<Kitérő>

És szólt az Úr, mondván: “Húzd ki a Szent Biztosítószeget, majd azután számlálj el háromig. Se többet, se kevesebbet. Három legyen, amedig számolsz, s ameddig számolsz, az háromig legyen. Négyig ne számolj hát ezért, sem pedig kettőig. Hacsak nem folytatod a te számolásodat háromig. Az ötöst szádra ne vedd. Midőn a hármashoz érsz, mely sorrendben a harmadik leszen, eldobandod te az Antiochiai Szent Kézigránátot a te ellened felé, ki – mivel nem kedves nekem – megdöglend.” Innenloptam

</Kitérő>

Már látja a rendszer a videohirdetéseket is, viszont a banner készítővel faragott hirdetésekig nem jutott még el a fejlesztő csapat (legalább az adatait hagy lássam, nem kell nekem a banner maga!)

Ja, és installkor elkéri az alapállapotos kampánycélzást is. Ez nekem inkább nyűg volt mint fícsör, de ki tudja, aki ezzel farag, és nem ért hozzá, gyorsan megcélozhatja a világot is a hirdetéssel. Aztán elüti a napi licitet két nullával (jó esetben dollárban) és beírja azt a szót hogy book, és huss, el is ment a vállalkozás éves bevétele reggelre (szóval lehet hogy mégiscsak jó)

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: reddit
Megosztás itt: email
Megosztás itt: print

Legfrissebb cikkeink