AdWords felület polír

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

A “gyári” magyar AdWords blog is beszámolt róla, a kampányok (Campaigns) fül alatt elérhetővé vált egy pár instant lekérdezés. Számomra ismét zavaros lett a magyar fordízótás (bocs fiúk, lányok), nekem továbbra is az angol felület a biztos pont 🙂

Media_http3bpblogspot_bffht

Ez itt az izgalom tárgya:

Media_httpjabjabblogc_tcarp

Érdekes koncepció kivinni a kezelőfelületre minden analitikát, bevallom nekem tetszik. De lassan olyan lesz a felület mint egy Boeing 747 cockpit. Ami szebbé teszi a dolgot, de sokak számára hátrány (nekem előny).

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink