AdWords frissülések

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Kettő friss dologról tudok beszámolni, az első ígéretes:

Mostantól beálíltható az idő, szám és dátum formátum az AdWords-ben.
Remélem odafigyeltek a panaszaimra, és nemsokára a valuta beállítás is változtatható lesz.

Media_httpamadeoblogc_excrl

A másik a KeyWord Tool. Mostantól a javasolt kulcsszavakat fel lehet venni simán, az Add linkre kattintva, de, de a legördülőből ugyanígy lehet akár negatívként is (hiába kerestem rá mondjuk a Phrase-re. Érdekes koncepció, az ilyen ötleteket szerintem a megvásárolt gafikonszerkesztő statisztikai program fejlesztőitől tanulták. Hogy is hívják őket?

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink