AdWords grafikon

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Végre, beköltözött az összehasonlítható naptári időszak grafikon beállítás az AdWords kezelőfelületre! Volt már ilyen, a Home menüpont alatt a Dashboard-on kiválasztható volt egy kampány, és két időszak, de ez most nem ugyanaz. Ez itt akkor is működik ha egy filter ráküldök mondjuk a reklámcsoportokra (legyen ez mondjuk az hogy banner vagy text hirdetési csoport), és erre szűrt találatokra szeretném látni a kért értékeket grafikonon. Kicsit még akadozik a dolog, de már van.

Itt:

1

Ha a Metric helyett a Date Range-et választom, akkor nem két mutatót, hanem uhógyanazon kiválasztott mutatót hasonlíthatom egy megadott időszakra. Fura, mert a dátum választás helyett itt csak kezdő dátumot adhatok meg, és onnan a rendszer maga választja ugyanazon időszakor mint ami a jobb felső sarokban már kiválasztott időszak hossza.

2

Elsőre persze ez a rész kicsit zavaró, bár logikus.

Az eredmény a szokott grafikon forma:

4

A Custom Date Range egy legördülő menü, de csak egy elemmel. Vajon ott mi lesz? Ugyanazon kiválasztható periódusok mint fenn, hogy elmúlt hét, e hónap, múlt hónap, stb?

 

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner 2023 (Bing Ads)

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink