AdWords javasolt költés

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Vajon mennyit költsek naponta?

Media_httpamadeoblogc_gbioy

Az AdWords erre is tesz javaslatokat, felteszem egy egyszerű aloritmus alapján, miszerint adott kulcsszavakra mennyi megjelenés volt, és hogy a napi költés mennyire volt ebből elegendő (és itt simán lehet hogy tévedek).

Volt azonban egy frissülés ezen a fronton is, legalábbis másik országban biztosan (már megint a Google szféra határvidékeire kerültünk…)

Media_httpamadeoblogc_ihadc

Ügyes 🙂 

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink