AdWords Keyword Tool

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Érdekes eszköz ez a KeyWord Tool. Vagyis érdekes eszközzé vált.

Vegyünk egy kampányt, mondjuk azzal a szóval hogy szabadság.  De nem akarom hogy megjelenjen azon szavakra amik egyáltalán nem témába vágóak, ezért szépen összeteszem, és negatív kulcsszóként megjelenik az hogy -szerelem, -film, -divx, -avi és egy csomó ilyen.  Eddig minden rendben és kerek.

Azután érdeklődésből lefuttatok egy keresést, vajon mit ajánl még használható kulcsszónak? Íme:

 

Media_httpamadeoblogc_nmkic

 

Na erre tessék gombot varrni. 

 

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink