Az új felületen a fenti képen látható módon érhető el a Konverziókövetés funkció.
Eddig eléggé kezdetleges volt a report, mert a rendszer nem mutatta hogy melyik kulcsszóra érkezett a konverzió, esetleg melyik Content oldalról, macerás volt a dolog, ki kellett hámozni a lényeget. (tudom, report, vagy egyszerűen paraméterezzem be)
Mostantól ugyanez a helyzet, csak kicsivel átláthatóbb lett a kezelőfelület. Az új felülethez illeszkedő lista, bal oldalon menüben az egyes beállított konverziók, és Tracking státusz (ilyen):
És felül egy füles megoldás:
Azért itt lenne még mit tenni. Ha adhatok javaslatokat (és csodálkoznék ha ez nekem jutna eszembe elsőnek):
– kiválasztva egy konverziót, legyen egy menüpont, amin megnézhetem hogy milyen kulcsszavakra / content oldalra / hirdetési szövegre született konverzió – pont úgy ahogyan a Search Query Performance és a Placement Performance Report átigazolt a kezelői felületre.
– Lehessen munka (vagy hétvégi) napokon, összesített, órák szerinti bontást látni. Ugyanígy a hét napjai szerintit (kiválasztott időszakra). ugyanis ez kritikus információ, szükség lenne rá.
– a kódban egyszerűbben kéne paraméterezhetővé tenni a változó Konverzió értéket