AdWords konverziókövetés frissülés

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Media_http4bpblogspot_nbxfo

Az új felületen a fenti képen látható módon érhető el a Konverziókövetés funkció.

Eddig eléggé kezdetleges volt a report, mert a rendszer nem mutatta hogy melyik kulcsszóra érkezett a konverzió, esetleg melyik Content oldalról, macerás volt a dolog, ki kellett hámozni a lényeget. (tudom, report, vagy egyszerűen paraméterezzem be)

Mostantól ugyanez a helyzet, csak kicsivel átláthatóbb lett a kezelőfelület. Az új felülethez illeszkedő lista, bal oldalon menüben az egyes beállított konverziók, és Tracking státusz (ilyen):

AdWords konverziókövetés frissülés - Kép 1

És felül egy füles megoldás:

AdWords konverziókövetés frissülés - Kép 3

Azért itt lenne még mit tenni. Ha adhatok javaslatokat (és csodálkoznék ha ez nekem jutna eszembe elsőnek):

– kiválasztva egy konverziót, legyen egy menüpont, amin megnézhetem hogy milyen kulcsszavakra / content oldalra / hirdetési szövegre született konverzió – pont úgy ahogyan a Search Query Performance és a Placement Performance Report átigazolt a kezelői felületre.

– Lehessen munka (vagy hétvégi) napokon, összesített, órák szerinti bontást látni. Ugyanígy a hét napjai szerintit (kiválasztott időszakra). ugyanis ez kritikus információ, szükség lenne rá.

– a kódban egyszerűbben kéne paraméterezhetővé tenni a változó Konverzió értéket

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink