AdWords tesztoldal

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Már írtam erről az eszközről, de most itt a lokalizálható változata is.

Vagyis: Meg lehet nézni, hogy adott területen belül megjelenik-e adott keresésre a hirdetésem, valamint ha igen, akkor milyen versenykörnyezetbe.

Ami szép a történetben az a földrajzi hely és a használt google szerver különválasztása, valamint a használt nyelv meghatározása.

Vagyis simán megnézhetem, hogy egy angol nyelvű op rendszerrel látom-e a hirdetést Magyarországon. Vagy mondjuk Dániából a google.com-on keresve.

Media_httpamadeoblogc_mqshf

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink