Tudom, megfogadtam, hogy technikai részleteket nem igazán, de most mégis egy egészen érdekes csokor jött össze a Google-től.
A kedvencem, az Harmadik felekre vonatkozó irányelvek (mondjuk ki, ügynökségi irányelvek). Sokat nem kell ragzni. Szerintem lehetne SOKKAL erélyesebb ezen a területen a Google, alacsony a kerítés, ezt megugorják sokan. Csalók pedig vannak, voltak, és jönnek fel erősen. Egy dolgot tehetünk, lehet harcosan feljelenteni mindegyiket.
A következő már sokkal érdekesebb. Hosszabb címsorok a kiemelt hirdetéseknél.Ha a címsor után következő első sor teljes egészként megáll (mondjuk pont van a mondat végén), akkor a rendszer kiemeli az első sort, és a címsor mellé biggyeszti. Valahogy így:
Továbbfejlesztett főoldal (Home menüpont alatt a Dashboard):
Szeretném én használni a műszerfalat, de egyelőre csomó fícsör kitörölhetelenül foglalta a helyet, miközben egy pár dolgot nem értem el. Na majd most! Azt hiszem ezt még emésztenem kell kicsit 🙂
És a kedvencem, az automatizált szabályok. NA EZ JÓÓÓ.
Mostantól lehet adott szabályok mentén változtatások beállítani adott időpontra, vagy ismétlődő feladatokra. Például leállítani egy kulcsszót, ha: (és kombinálható, időzíthető, és még az is megadható hogy melyik időszak adataiból számoljon a szabály:
Vagy mondjuk változtatni egy reklámcsoport max CPC licitjén, ha mondjuk
De lehet egy csomó más dolgot is beállítani kulcsszó, reklámcsoport és kampány szinten is.
Mondjuk időzítetten indítani vagy leállítani egy másikat, vagy mindezt egy szabályhoz kötni. És elmehet az ember síelni.
De vigyázat, mint minden, ez is csak végrehajtja a parancsokat. Ha buta parancsot kap, vagy nem értelmezhetőt, akkor nem történik semmi (vagy minden leáll). Szóval ésszel, és tessék használni a Preview nézetet.