AdWords URL policy változás

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

… ismét csak a suttogósajtó szerint.

Nem megerősített hír szerint innentől egy reklámcsoporton belül csak egy top level domain*-ra hirdethetünk majd.
Ugyan legitim használata is létezik egy reklámcsoporton belül a különböző domain-nek, de mégsem látom hogy valaki ezt miért tenné.
Ha nagyon amatőr akkor érthető, de ez minden account szerkesztési elvnek ellentmond…
Vagyis logikus döntés, az okát nem értem, de legalább nem kell változtatnom a meglevő kampányokon 🙂

* persze más aldomain-ra igen, vagyis lehet olyan variáció hogy abc.teneved.hu és xyz.teneved.hu

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink