Hülyülök. Ezt mi sem mutatja jobban, mint hogy a Google AdWords vizsgám rosszabb lett mint kettő évvel ezelőtt.
A hónap végén lejár a két éve tett vizsgám érvényessége, és újra kellett csinálnom.
Kettő évvel ezelőtt ilyen lett:
És most:
Meglepő ugye? Pedig az elmúlt kettő évben alig volt olyan nap, amelyen nem léptem volna be a rendszerbe, kívülről ismerem a régi és az új fícsöröket is. És mégis, rosszabb lett az eredményem mint 2006-ban.
Igaz, úgy tűnik a vizsgakérdések sem voltak teljesen up-to-date állapotban. Mondjuk nyolc hónappal a Site Targeted hirdetések kivégzése után betenni a válaszok közé, ez biztos jele annak hogy nem egészen napra kész. Még 100 napos tojásból is romlott az ilyen 🙂
Mindent összevetve viszont – azon túl hogy elő kellett keresem a kettő évvel ezelőtti belépőnevem és jelszavamat – meglehetősen profi, gyors és jól kitalált maga a viszga és a rendszere. Akkor csinálom amikor akarom, hitelkártyás fizetés gyors, és amikor végigértem a kétdéseken, de volt még a megadott másfél órából, akkor az összesítő oldalra vitt ahol újra végignézhettem azokat a kérdéseket amikben elsőre nem voltam biztos. Mondjuk ezt a fícsört az elején nem reklámozták, mert akkor más startégiát alkalmazok az elején. Végighasítok, és kihagyom azokat a kérdéseket amikre nem adtam választ, és a végén visszatérek rájuk.
Mindegy, megvan, jelentem további két évre frissültem 🙂