Gondold újra célcsoportod

A hirdetések során még mindig sokszor kulcsszavakban és weboldal témákban gondolkodunk, pedig ma már számos eszközünk van arra, hogy ennél szofisztikáltabb módon hirdessünk. Gondoljuk át

Tovább olvasom »

Attribúció

Ismerkedj meg az attribúció fogalmával, kezdj el elemezni legalább egy modell segítségével is. A témáról korábbi webináriumunkban is beszéltünk.

Tovább olvasom »

Mobil oldal

Sok éve hallhatjuk az ipar jeles képviselőitől, hogy jön a mobil éve vagy épp már itt van a mobil éve. A valóságban a mobil folyamatosan

Tovább olvasom »

Licitszorzók

Az AdWords számos érdekes és értékes célzási lehetőséget ad. De csak kevesen tudják, hogy a célzásokkal nem csak fekete/fehér döntéseket hozhatunk. Lehetőségünk van arra is,

Tovább olvasom »