Blog


Keresőmarketing szótár

Szerző: Dátum: 08:46 Kategória: Marketing | Nincs hozzászólás

Már régóta szerettünk volna egy keresőmarketing szakmai szótárat létrehozni, hogy nekünk is könnyebb legyen hivatkozni olyan helyzetekben, ahol ez szükséges. Nekilendültünk hát, íme, a teljesség igénye nélkül a szerintünk legfontosabbak: Keresőmarketing szótár Keresőmarketing – Search Engine Marketing (rövidítve: SEM) Összefoglaló fogalom. Minden olyan keresőrendszerekhez köthető online tevékenység, amely egy adott weboldal hasznos forgalmának növelésére szolgál. PPC Pay-Per-Click, vagyis kattintásonkénti fizetés Egyike a fizetett hirdetések licitálási módszereinek a keresőmarketing rendszerekben. Lényege hogy a megjelenésekért nem kell fizetni, csak a kattintásokért. CPC Cost-Per-Click, vagyis ugyanaz, mint a PPC SERP Search Engine Result Page – Kereső találati oldal, nem meglepő módon a keresőkben a találati oldalt jelölő rövidítés. Google AdWords Egyike a legismertebb és világ szinten is legnagyobb keresőmarketing rendszereknek. A Google tulajdonú rendszer jelenleg a legösszetettebb PPC rendszer. Kereső Hálózat – Search Network A Google AdWords rendszerében a hirdetések megjelenhetnek a kereső találati oldalán (SERP), valamint weboldalakon. A kereső oldalon megjelenített felső 3 és jobb oldalon lévő 8 hirdetés tartozik ide (bizonyos esetekben felső 3 és alsó 3, jobb oldali hirdetések nélkül). Display Hálózat – Display Network Korábbi nevén: Tartalmi Hálózat – Content Network A Google AdWords rendszerében a hirdetések megjelenhetnek a kereső találati oldalán (SERP), valamint weboldalakon. A weboldalak lehetnek Google saját tulajdonú oldalak (például a Gmail.com ingyenes levelezőrendszer, vagy a YouTube.com), valamint a Google AdSense programba belépő weboldalak bármelyike. Click-Through – átkattintás (rövidítve: CT) Amikor egy érdeklődő kattint egy hirdetésre, és ezzel eljut a hirdető által megadott weboldalra. Cost Per Click – Egy kattintás ára (rövidítve: CPC) A keresőmarketing rendszerek árazási modellje arra épül, hogy a megjelenésért nem, a kattintásért fizetnek a hirdetők. Ezért fontos mutató az egy kattintásra jutó költség. A fizetett kattintás nem mindig a weboldalra mutató linkre történik, Gmail hirdetések esetében például azért a kattintásért fizetünk, amit a nagy méretű (ún. expanded) hirdetés megnyitása miatt kattint a felhasználó. Cost Per View – Egy megtekintés ára (rövidítve: CPV) (YouTube) videó hirdetéseknél használt mérőszám. Ezeknél a hirdetéseknél nem kattintás alapú az árazás, a hirdetésre kattintás (amely általában a weboldalra vezet) ingyenes, fizetni a videó megtekintéséért kell. Az, hogy pontosan mi is a fizetett időpillanat, hirdetési rendszerenként és formátumonként változik: YouTube In-Stream (pre-roll): ha a felhasználó eljutott a hirdetett videó 30. másodpercéig VAGY a végéig VAGY kattintott a videóban egy linkre, ebből a háromból amelyik hamarabb bekövetkezik YouTube In-Display (fizetett kapcsolódó videó és YouTube kereső kiemelt találat): amikor a felhasználó elindítja a videót Facebook: itt a videós hirdetések alapból CPM árazásúak, tehát nem a videó view-ért fizetünk, de már lehetőség van arra is, hogy CPV licittel fizessünk, ahol a fizetett időpillanat a videó 10. másodperce Cost per Mille/Thousand – Ezer megjelenés ára (rövidítve: CPM) A megjelenésalapú árazás is egyike a keresőmarketing rendszerekben elérhető árazási módszereknek. Ennek lényege, hogy a kattintásokért nem, hanem 1.000 megjelenésenként kell fizetni. Kampány – Campaign A Google AdWords rendszerében kampányonként rendezhetőek a különböző reklámkampányok egy accounton belül. A Campaign nem feltétlenül egy ügyfél oldali kampányt jelent, lehetséges egy termék reklámkampányát sok, a Google rendszere szerinti Campaign-be rendezni többek között célzási lehetőségek és/vagy földrajzi szegmentálással. Hirdetéscsoport – Ad Group A Google AdWords rendszerében a kampányokban egy vagy több hirdetéscsoport van. A hirdetéscsoport egy adott kulcsszó/célzás készlet, és a hozzájuk tartozó hirdetési szövegek egysége. (A kampány, hirdetéscsoport elrendezést elkezdték más rendszerek is alkalmazni, Facebookon közel analóg entitás az Ad Set) Impression – Megjelenés (rövidítve: Impr.) Azt mutatja, hogy az adott hirdetés hányszor jelent meg. Portálok még ma...

tovább olvasom

Email cím alapú célzás AdWordsben, Facebook videó carousel, instagram hirdetések – ez történt a héten

Szerző: Dátum: 08:03 Kategória: Heti összefoglalók | Nincs hozzászólás

Felforgatta a szakmát az infó, hogy most már email címek alapján is lehet remarketing listát építeni AdWordsben, de a Facebook sem tétlenkedett és jött az újdonságokkal. Fel sem tudtunk minden hírt dolgozni, de legalább marad jövő hétre is… őszies hetünk volt. AdWords Customer Match A hétre nagyjából két bombahír jutott, az egyik, hogy most már AdWordsbe is fel tudunk tölteni egy vagy több email cím listát, amiből aztán a rendszer megnézi, hogy van-e párosítható Google account. Ha talál, akkor azokat a felhasználókat célozni tudjuk innentől a Google Keresőben, YouTube-on és a GMail hirdetéseknél. Igen, jól látod kedves és nyájas Olvasó, a Google Display Hálózaton nem! Egyelőre még nem jelent meg a fiókjainkban, de ami késik, nem nyúlik, szóval terminátorosan visszatérünk még erre a témára vélhetően nagyon hamarosan 🙂 Facebook újdonságok: video carousel és Instagram Az egyik fontos bejelentés a nagy kék közösségi oldal hirdetéseivel kapcsolatban, hogy már videót is megadhatunk a sokak által kedvelt és kreatívan felhasznált carousel hirdetésekhez. Ami talán ennél is nagyobbat durrant az az, hogy Bivaly Szerkesztővel Power Editorral mostantól feltölthet bárki hirdetéseket Instagram-ra, szóval indulhat itt is a móka. Remélhetőleg mindenki felelősségteljesen kezeli majd ezt a csatornát is és nem kezdi el eszetlenül mindenféle szolgáltatással bombázni azon felhasználókat, akikről egy dolgot biztosan tudni: szeretnek fényképezni és szénné szűrni, filterezni ezeket a képeket kajáról, lábakról, tájképről és úgy mindenféle másról. Hétvégi videó ajánló Elérhetővé tettük legutóbbi webináriumunk felvételét, ezúttal a videós megjelenési és hirdetési lehetőségekről.   Ez az őszi hét is hozott pár nagyon izgalmas újdonságot és máris nyakunkon a következő...

tovább olvasom

Hétvégi videó ajánló: hirdetés videóval

Szerző: Dátum: 06:56 Kategória: YouTube | Nincs hozzászólás

E hétvégére egészen kellemes időt mondanak az időjósok, mégis, ha valaki netán otthon maradna esetleg vagy csak van egy szabad fél órája a szieszta közben, íme egy kis tanulnivaló. Legutóbb a videó hirdetésekről tartottunk webináriumot, ami első nekifutásra távolabb áll attól, amit a JabJab Online Marketing-nél csinálunk nap mint nap, mégis, ha ügyesek vagyunk és ismerjük a lehetőségeket, akkor akár performancia, tehát teljesítmény alapú kampányoknál is meg lehet a maga helye egy-egy jól megkomponált videónak. Nézzük meg, mások mire használják, mi magunk mire figyeljünk oda és milyen ingyenes vagy épp fizetős lehetőségeink vannak arra, hogy a legtöbbet kihozzuk online videós...

tovább olvasom

Utolsó nap, hogy kedvezményesen jelentkezz Google Tag Manager tanfolyamunkra

Szerző: Dátum: 09:48 Kategória: Google Tag Manager | Nincs hozzászólás

Kivételesen reklám poszt következik, remélem, ennyit megengedtek a sok-sok egyéb hasznos (?) bejegyzés között 🙂 Október végén újra csoportos képzést tartunk, ahol a kezdetektől megyünk el az egészen haladó praktikákig. Valószínűleg hasonló tanfolyamot legközelebb csak jövőre tartunk, akkor is lehet, hogy csak az év második felében, így ha nem akarsz lemaradni, érdemes még most jelentkezni! Ami fontos: az early bird árak máig érvényesek, szóval nem érdemes tovább halogatni annak, aki még gondolkodik...

tovább olvasom

AdWords attribúció, Facebook like gomb adatok, még mindig ad blockers, TV attribúció – ez történt a héten

Szerző: Dátum: 07:32 Kategória: Heti összefoglalók | Nincs hozzászólás

Az AdWordsben elérhető attribúciós funkciók is egyre érdekesebbek, a Google egyébként már TV-vel kapcsolatos attribúciótval foglalkozik, a Facebook hamarosan külső oldalak adataival is dolgozik, iOS 9-ről és a hirdetés blokkolásról olvastunk, de ugyanitt újabb riport látott napvilágot újabb részletekkel… változékony hetünk volt. Attribúció, attribúció, attribúció Jó lesz, ha minél többen megismerkednek ezzel a fogalommal, akik még nem tették meg. Némi ízelőtő a témában webinárium visszatekintőnkön. Ami a heti újdonságok közé tartozik: az AdWords felületén már a költségeket és így a CPA-t is újraértékelhetjük különféle attribúciós modellek szerint a tavaly a Google által felvásárolt Adometry segítségével amúgy már a TV adások/reklámok online hatásai is jól vizsgálhatóak Hirdetés blokkolók még mindig Pörög nagyon ez a téma, nincs szinte olyan hét, hogy ne olvasnánk valami újat: volt, aki már végig tesztelte az iOS 9-re megjelent hirdetés blokkolókat és hát talán nem is annyira meglepő eredményeket kapott új jelentés látott napvilágot, ami újabb fontos részletekre, szegmensekre hozott adatokat Facebook: van mááááásiiiiiik Meglepő módon a Fácse csak most kezdi el felhasználni a weboldalakba tett like és share gombok adatait főleg az érdeklődési kategória célzások pontosításához. Egyesekben felmerülhet a remarketing lehetősége ezzel, de valószínűleg ez nem pont olyan lesz, mintha képesek lennénk a konkurens oldalak látogatóit megcélozni. Hétvégi videó ajánló A mostani esős hétvégéhez nem is egy videót ajánlottunk, hanem több, rövid videót, amit a Google készített HTML5 témában. Akinek még új ez a fogalom és szeretne tisztában lenni a részletekkel, főleg a Flash vs. HTML5 kérdésben, azoknak érdemes “átlapozni” ezt a pár rövid szösszenetet.   Egy szó mint száz: változékony hetünk volt… és máris nyakunkon a...

tovább olvasom

Változó AdWords konverziók, új mobil formátumok, iOS9 start, növekvő Facebook remarketing – ez történt a héten

Szerző: Dátum: 07:31 Kategória: Heti összefoglalók | Nincs hozzászólás

Volt már hírekben gazdagabb hetünk is, ami persze nem azt jelenti, hogy ne jutott volna minden napra valami érdekesség, de mi ezen belül is szokás szerint rostálunk 🙂 Most főleg Google háztájról jöttek újdonságok, érdekességek, nézzük is meg, mi minden: Változó AdWords konverziók Nemsokára alaposan megváltozik az, ahogy az AdWords számolja a konverziókat. Igazából a konverziós oszlopok számítási modellje változik, vagyis az, ahogy egy-egy mért konverzió bizonyos metrikáknál megjelenik vagy nem jelenik meg. Na ez így biztos elég homályos, szóval iszkiri nézzétek meg bővebben leírva 🙂 Új mobil hirdetési formák teszt alatt Az AdSense oldaláról olvastuk, hogy a Google két új megjelenési formát tesztel. Egyik nagyobb kérdéseket vet fel, mint a másik és bár kattintások szempontjából biztos “értékesek” lesznek, kérdés, hogy mennyiben eszkalálja tovább az egyre több helyen kitárgyalt hirdetés blokkoló parát. Főleg annak tudatában, hogy Apple eszközökön az iOS 9 startjával ez még nagyobb gondot jelent már most a mobil weben. Növekvő Facebook remarketing használat Az AdRoll tett közzé egy elemzést a saját kampányaikat feltúrva és azt látják, hogy egyre többen használják már a Facebookok remarketing/retargeting célokra. Nálunk is egyre többször jön elő az igény és a lehetőség, hogy erre mozduljunk tovább, szóval csak bólogatni tudunk. Hétvégi videó ajánló Egyre borúsabb hétvégék elé nézünk, így egyre inkább a fedett helyen elérhető programok felé nézhetünk, ha ki akarunk kapcsolódni két munkahét között. Ha netán ez nem jönne össze, miért is ne töltsünk egy kis időt azzal, hogy saját tudásunkat bővítsük? 🙂 Ehhez továbbra is toljuk hétvégi videó ajánlóinkat, ahol nagyjából max 1 órás, tartalmas videókat veszünk elő, ahol mindenféle okosságot lehet tanulni. Ezúttal saját tartalmat vettünk elő, amiben a Gmail Hirdetésekről tanulhatunk meg pár okosságot:   Indián nyár volt a héten és máris nyakunkon a...

tovább olvasom

Hétvégi videó ajánló: Gmail Hirdetések

Szerző: Dátum: 14:00 Kategória: Webinárium felvételek | Nincs hozzászólás

Aki esetleg lemaradt az őszi webinárium sorozatunk első alkalmáról, az most megnézheti felvételről. A videóban megnézzük a Gmail Hirdetések alapvető jellemzőit és kitérünk arra is, milyen módon és hol jelenhetünk meg és mire kell ügyelnünk az eredmények kiértékelése...

tovább olvasom

Landing oldal kurzus, Gmail hirdetések, webináriumok – ez történt mostanában

Szerző: Dátum: 07:28 Kategória: Heti összefoglalók | Nincs hozzászólás

Elmaradtunk a heti összefoglalóval, de jó okunk volt rá, az utóbbi időben minden csápunkkal azon voltunk, hogy a saját őszi programjainkat sínre tegyük, szóval sorry sorry a kevesebb tartalom miatt, igyekszünk visszatérni a korábbi ütemezésre 🙂 Szóval amióta utoljára összegeztünk, történt azért ez meg az: rábukkantunk egy érdekes landing page kurzusra, mindenkinek elérhetővé váltak a Gmail Hirdetések, YouTube fronton is jöttek újdonságok és persze jöttünk mi is az újrainduló webináriumainkkal és Google Tag Manager tanfolyammal. Landing page kurzus Angolul tudóknak lehet nagyon hasznos egy ingyenes online kurzus, ami az alapoktól vezet be minket a megfelelő landing oldalak rejtelmeibe. Ugyan ez a tematika nem kapcsolódik szorosan a mi munkánkhoz, mert mi nem foglalkozunk ilyen tervezéssel, de tény, hogy a megfelelő céloldal nélkülözhetetlen egy-egy jó kampányhoz nálunk is. Google újdonságok (bhahhh, igen, még nem volt időnk cserélni a logót) Talán a legnagyobb horderejű újdonság az elmúlt időszakban a Gmail hirdetések bejelentése volt. Maga a formátum nem új, egy elég hosszú béta periódus után vált mindenki számára elérhetővé. Tartottunk is már róla webináriumot, aki esetleg lemarad, ne csüggedjen, mert hamarosan elérhető lesz YouTube csatornánkon a felvétel (ez itt most egy bújtatott érzelmi ráhatás, hogy fel kéne iratkozni erre a csatira is, ha még nem tetted 🙂 ) YouTube hirdetések terén is volt némi ez+az. Ügyfél oldalról kevésbé markáns dolog, mert továbbra is maradnak a sokak által gyűlölt pre-roll hirdetések YouTube-on (meg a többi is), viszont teljesen átszabták, hol és hogyan kezeljük innentől a YouTube videó kampányokat. Pontosabban a hogyant talán kevésbé, de a holt mindenképpen. Ha netán akad olyan olvasónk, aki most San Franciscoban vagy az ottani öbölben végez lakás körüli szakiságot (na? na? na?), az most örüljön, mert újfajta hirdetéssel jelenhet meg a Google keresőben némi előminősítés után. Hirdetés blokkolók: sokan még mindig nem értek Bejárt minden lehetséges médiumot az Adobe és a Pagefair adblocker jelentése, az IAB pedig igyekszik (nagyon példásan) élen járni abban, hogy ez ne kerüljön a szőnyeg alá. Nem átallanak például megemlíteni, milyen bődületesen nagy marhaságokkal akarják egyesek megoldani a problémát. Saját content Ebből is vót’ mostanában és lesz is bőven: Heves bólogatások közepette lájkoltátok már most sokat Misa okfejtését, miért nem lehet 100 000 Ft-ból meghódítani a nagybetűs Nyugatot. Nem bántásból, csak hogy kevésbé lepődjön meg a következő bejelentkező, aki nagy tervekkel vágna neki egy látszólag nagy büdzséből a (vad)nyugatnak. 🙂 Újraindítottuk webinárium sorozatunkat, decemberig elővettünk pár érdekes témát, ami akár last minute adhat hozzá még a karácsonyi kampányokhoz vagy épp muníciót abba a riportba, amire azt írjátok fel: “Mit csináljunk 2016-ban másként?” Az új Gmail hirdetésekről már meg is volt az első bemutató, hamarosan elérhető lesz a felvétel YouTube csatornánkon (khm… tudod, a sugallat…) És akkor a végére hagytam: TÁDÁDÁDÁÁÁÁÁ 🙂 Tavaly tavasszal tartottuk meg az országban az első átfogó Google Tag Manager képzést, amit most ősszel újra megtartunk: részletek, árak és jelentkezés itt. Gyertek el sokan! Sűrű heteken vagyunk túl és máris nyakunkon a...

tovább olvasom

Mondjatok büdzsét!

Szerző: Dátum: 11:00 Kategória: Marketing, Ügyfél | Nincs hozzászólás

Emelje fel a kezét, aki a szakmában még nem hallotta: Mondjatok egy költést is hozzá! Persze szívesen tesszük, mert ez is része a feladatnak. A bibi akkor van, ha ez a kérés nem magában jön, hanem kiegészítve mondjuk ezzel: – Elsőre óvatosan szeretnénk indulni, látni szeretnénk hogy mit tud ez a hirdetési mód. Legyen mondjuk Németország, Olaszország és a skandináv államok, az első hónapban 100.000 Ft elég lesz rá? A PPC hirdetések kevés pénzből is jól tesztelhetőek, de mégis, van valahol egy minimum, és ez nem egy általunk kitalált minimum, hanem az a sarokpont, ahol még kapunk értelmezhető számokat a tesztből. Ugyanis itt – a legtöbb esetben – 100 ember eredménye egyenként, és együtt is ugyanaz az érték, nincs olyan hogy a “csapból is ez folyik, kikerülhetetlen, stb.). Ha TV-t szeretnél tolni ennyi országban, akkor nem vesznek komolyan mondjuk fél milliónál kevesebbel a zsebedben. €-ban fél miller (!) Ha a nyomtatott sajtót akarod tesztelni, akkor egy nagyobb piacon mint a német, vagy az angol, ott is, €100.000 még mindig csak a kezdet. Ha mondjuk rádiót akarsz tesztelni ennyi országban, néhány € x10.000. A keresőben megjelenített hirdetéseknél miért gondolod, hogy €3.000 az pont elég? De levezetem. Tegyük fel, 3 országot kiválasztunk, azaz 100.000 Ft-ból 33.000 Ft jut minden országra. Egy hónap, az 30 nap, azaz országonként, naponta jut 1.100 Ft. A német vagy az angol piacon lazán számolhatunk – akár – 1-2€-s kattintási árakkal (és akkor tapasztalt Olvasók még lehet, hogy ezen is felszisszennek, hogy kevés), vagyis ebből a költésből jut napi 1-2-3-4-5 katt. Vajon lehet következtetéseket levonni napi 5 kattintásnyi adatból? Ha van egy konverzió, akkor az máris 20%-os konverziós arány, juhé! Ha nincs, akkor vajon el kell fogadjuk a 0%-os konverziós arányt? Mi van ha az emberek ebben a témában este konvertálnak jellemzően, miközben a napi költés elfogyott reggel 9 és 9:12 között? Na jó, de akkor mennyi az a büdzsé, ami elég? Egyszerű a matek. Tegyük fel, olyan terméket hirdetük, ami itthon 1% konverziós arány körül hoz. Ez persze lehet 1.2% vagy akár 0.75% is más piacokon, de a lényeg, hogy valószínűleg nem 0.01%, és nem 25%. Ha egy kialakult PPC piacon hirdetünk, lazán számolhatunk magas CPC árakkal, de legyen mondjuk a moderált 150 Ft (€0.50 és máris hallom újra a szisszenéseket). Egy konverzióhoz ez esetben kell 100 katt, vagyis 50€ költés. (persze itt máris elkezdhetünk kalkulálni ROI-t de ez még korai, itt most még csak ott tartunk hogy tesztelünk, a cost/conversion biztosan fog csökkenni, a kampány optimalizáláson, és a verseny szintjén múlik hogy meddig. A lényeg, hogy kell az a pár konverzió hogy legyen alapunk a statisztikákhoz) Különösen, hogy egy piacon nem csak egy kampányt futtatunk. Az ügyfél fejében ez egy kampány, de technikailag legalább 3-4 (vagy több). Hiszen legalább (!) van egy kereső kampány (de sokszor 2 vagy 3 is, mondjuk egy RLSA, egy brand kampány, és egy általános). Plusz a GDN kampányok különböző célzásokkal (remarketing, Gmail ads, és mondjuk még egy). Ez már hat. Ha feltételezem hogy mindegyikhez kell legalább 10 konverzió hogy lássunk valamit, akkor máris ott vagyunk hogy €3.000. De szempont a keresések száma (ha a keresések számának csak töredékét érjük el, ott a kérdés, hogy vajon elég adat van-e az időbeli eloszlások értékeléséhez). Vagy ha nagy az ország, vajon elég-e 10 konverzió ahhoz, hogy kijelenthessük hogy az egyik tartomány mondjuk jól konvertál, de a másik nem? Vagy ha minden 100. keresésnél...

tovább olvasom

JabJab webináriumok: itt az őszi évad!

Szerző: Dátum: 07:29 Kategória: Szolgálati | Nincs hozzászólás

Nyárra mi is pihentettük picit webináriumainkat, nehogy bárkinél is álmatlan éjszakákat okozzon, hogy a nyaralást vagy egy webináriumot válasszon 😉 😛 Most viszont visszajöttünk, mint Schwarzi a fémvázzal és máris mutatjuk, milyen témákat szeretnénk feldolgozni év végéig. Köszönjük a visszajelzéseket Sok-sok visszajelzést kaptunk Tőletek a tavaszi hónapok alatt megtartott élő közvetítésekkel kapcsolatban. Azon túl, hogy nyilván hízik a májunk a kedves szavak hallatán, igyekszünk odafigyelni a kritikákra is. Igyekszünk megfelelni mindenféle elvárásnak, de abban is biztos vagyok, hogy lesznek bakik “idén” is 🙂 A mikrofon problémát is igyekszünk orvosolni, remélhetőleg ezzel sem lesz már probléma. Season 2 Némi sorozatos beütéssel és kis túlzással évadokról beszélünk most már, amivel jelezni is szeretnénk, hogy szándékaink szerint nem csak most folytatódnak az élő közvetítések, hanem jövőre is, de az még messze van, beszéljünk elsőként az előttünk álló hónapokról. Sok témát összegyűjtöttünk, amit fel lehetne dolgozni, de sajnos nem minden fért bele az időkeretbe. Mivel minden ilyen webináriumra nekünk is fel kell készülnünk, így a 2-3 hetes gyakoriságot nem nagyon tudjuk sűrűbbre venni, de talán Nektek sem teljesen ideális, ha minden héten tartunk egy eseményt. Igyekeztünk figyelembe venni azt is, hogy a november, de különösen a december már sok cég és sok marketinges életében a nagybetűs Karácsony időszaka, annak minden lázas teendőjével és stressz faktorával. Ez főleg azt jelenti, hogy decemberre már nem nagyon időzítettünk webináriumot, de a december számunkra is amolyan puffer, mert hát most van egy időrendünk, de ahogy ilyenkor mondani szokás: a változás jogát fenntartjuk. És így nekünk is marad tartalék, amikor még, ha nagyon nem megoldható másként, akkor tudunk tolni 1-2 időpontot úgy, hogy azért ne Szenteste próbáljon meg valaki bekapcsolódni egy közvetítésbe 🙂 Változások a feliratkozásban A tavaszi események során jelentős többségben úgy iratkoztatok fel, hogy minden további eseményről is értesítőt kértetek. Mivel annak adminisztrálása, hogy ki, melyik eseményről kért értesítőt, plusz feladat nekünk is (még ha jó szervezéssel nem is nagy extra feladat), úgy döntöttünk, hogy mostantól ezt fixáljuk, így innentől bármikor is regisztrálsz, minden további értesítőt meg fogsz kapni. Bízunk benne, hogy ez nem veszi el senki kedvét, spam-elni továbbra sem szeretnénk senkit, így viszont biztos lehet mindenki, hogy értesül minden fontos történésről és időpontról. Továbbra is igaz, hogy ha egyszer már valamelyik (mostani vagy korábbi) webináriumra már feliratkozott, akkor nem szükséges újra és újra regisztrálni. Ha tehát Te Kedves Olvasó már részt vettél egy tavaszi élő közvetítésen és nem változott az email címed, akkor további teendőd nincs 🙂 A teljes program tehát már éles, megtekinthető a webinárium oldalunkon, aki pedig szívesebben követi az időpontokat és leírásokat a saját naptárában, annak kreáltunk egy publikus naptár linket...

tovább olvasom

Pin It on Pinterest