Attribúció

Ismerkedj meg az attribúció fogalmával, kezdj el elemezni legalább egy modell segítségével is. A témáról korábbi webináriumunkban is beszéltünk.

Tovább olvasom »

Mobil oldal

Sok éve hallhatjuk az ipar jeles képviselőitől, hogy jön a mobil éve vagy épp már itt van a mobil éve. A valóságban a mobil folyamatosan

Tovább olvasom »

Licitszorzók

Az AdWords számos érdekes és értékes célzási lehetőséget ad. De csak kevesen tudják, hogy a célzásokkal nem csak fekete/fehér döntéseket hozhatunk. Lehetőségünk van arra is,

Tovább olvasom »

Mérd a hibákat is

Néha olyan dolgokon múlnak a konverziók, amire nem is gondolunk előre: egy weboldal is csak programkódok sora, amelyeknek lehet olyan állapota, amikor hibára futnak. De

Tovább olvasom »

Merj nagyobbat

Ha már nagyon tuti a landing oldalad, merj nagyobbat merni a célközönségből. Néha egészen más stratégiák hozhatnak sikert a direkt sales üzenetek helyett. Egy rövid

Tovább olvasom »

Lépj túl az AdWords-ön

Itthon a Google lényegében az egyetlen kereső, amit az emberek használnak. Az olyan alternatívák, mint a Bing vagy a Yahoo alig rúgnak a labdába. Ha

Tovább olvasom »

Használj Gmail hirdetéseket

Ha már elszántad magad, hogy tovább lépsz, feltétlenül tégy egy próbát a Gmail hirdetések felé. A lehetőségekről és ügyes célzásokról webináriumot is tartottunk. Jól megtervezve

Tovább olvasom »