Landing oldal kurzus, Gmail hirdetések, webináriumok – ez történt mostanában

Tartalomjegyzék

Elmaradtunk a heti összefoglalóval, de jó okunk volt rá, az utóbbi időben minden csápunkkal azon voltunk, hogy a saját őszi programjainkat sínre tegyük, szóval sorry sorry a kevesebb tartalom miatt, igyekszünk visszatérni a korábbi ütemezésre 🙂

Szóval amióta utoljára összegeztünk, történt azért ez meg az: rábukkantunk egy érdekes landing page kurzusra, mindenkinek elérhetővé váltak a Gmail Hirdetések, YouTube fronton is jöttek újdonságok és persze jöttünk mi is az újrainduló webináriumainkkal és Google Tag Manager tanfolyammal.

Landing page kurzus

Landing page online kurzus

Angolul tudóknak lehet nagyon hasznos egy ingyenes online kurzus, ami az alapoktól vezet be minket a megfelelő landing oldalak rejtelmeibe. Ugyan ez a tematika nem kapcsolódik szorosan a mi munkánkhoz, mert mi nem foglalkozunk ilyen tervezéssel, de tény, hogy a megfelelő céloldal nélkülözhetetlen egy-egy jó kampányhoz nálunk is.

Google újdonságok

Google AdWords

(bhahhh, igen, még nem volt időnk cserélni a logót)

Talán a legnagyobb horderejű újdonság az elmúlt időszakban a Gmail hirdetések bejelentése volt. Maga a formátum nem új, egy elég hosszú béta periódus után vált mindenki számára elérhetővé. Tartottunk is már róla webináriumot, aki esetleg lemarad, ne csüggedjen, mert hamarosan elérhető lesz YouTube csatornánkon a felvétel (ez itt most egy bújtatott érzelmi ráhatás, hogy fel kéne iratkozni erre a csatira is, ha még nem tetted 🙂 )

YouTube hirdetések terén is volt némi ez+az. Ügyfél oldalról kevésbé markáns dolog, mert továbbra is maradnak a sokak által gyűlölt pre-roll hirdetések YouTube-on (meg a többi is), viszont teljesen átszabták, hol és hogyan kezeljük innentől a YouTube videó kampányokat. Pontosabban a hogyant talán kevésbé, de a holt mindenképpen.

Ha netán akad olyan olvasónk, aki most San Franciscoban vagy az ottani öbölben végez lakás körüli szakiságot (na? na? na?), az most örüljön, mert újfajta hirdetéssel jelenhet meg a Google keresőben némi előminősítés után.

Hirdetés blokkolók: sokan még mindig nem értek

Bejárt minden lehetséges médiumot az Adobe és a Pagefair adblocker jelentése, az IAB pedig igyekszik (nagyon példásan) élen járni abban, hogy ez ne kerüljön a szőnyeg alá. Nem átallanak például megemlíteni, milyen bődületesen nagy marhaságokkal akarják egyesek megoldani a problémát.

Saját content

Ebből is vót’ mostanában és lesz is bőven:

Az ügyfél elvárásai és a kapott büdzsé :-)

Heves bólogatások közepette lájkoltátok már most sokat Misa okfejtését, miért nem lehet 100 000 Ft-ból meghódítani a nagybetűs Nyugatot. Nem bántásból, csak hogy kevésbé lepődjön meg a következő bejelentkező, aki nagy tervekkel vágna neki egy látszólag nagy büdzséből a (vad)nyugatnak. 🙂

Újraindítottuk webinárium sorozatunkat, decemberig elővettünk pár érdekes témát, ami akár last minute adhat hozzá még a karácsonyi kampányokhoz vagy épp muníciót abba a riportba, amire azt írjátok fel: „Mit csináljunk 2016-ban másként?”

Az új Gmail hirdetésekről már meg is volt az első bemutató, hamarosan elérhető lesz a felvétel YouTube csatornánkon (khm… tudod, a sugallat…)

És akkor a végére hagytam: TÁDÁDÁDÁÁÁÁÁ 🙂

Google Tag Manager tanfolyam

Tavaly tavasszal tartottuk meg az országban az első átfogó Google Tag Manager képzést, amit most ősszel újra megtartunk: részletek, árak és jelentkezés itt. Gyertek el sokan!

Sűrű heteken vagyunk túl és máris nyakunkon a következő!

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink