Nem kategorizált cikkek

Jövőképet mondok! (?)

Konferenciaszezon indul. Jövő héten a Keresőmarketing Napon tartok egy előadást a Remarketingről, majd délután vezetek beszélgetést az analitikáról, és online stratégiáról. A Remarketing előadásban megpróbálok annyi remarketing stratégiát belezsúf…

Tovább olvasom »

Csődöt mondott a technológia

Van ilyen is. És el kell mesélnem, mert tanulságos. Kétféleképpen. A technológia segít(het). De nem mindig tud. Vagy a technikai feltételek miatt, vagy mert aki fejleszt az nem gondolta át pontosan. Hogy itt melyik volt, és hogyan lehetne jobban, …

Tovább olvasom »

Levelet kaptam hejj

(átmegyek puffogós üzemmódba, bocs) Levelet kaptam a cég ügyvédjétől, miszerint egy frissen hozott rendelet szerint módosítanunk (kiegészítenünk) kell a cégbíróságnál nyilvántartott adatokban (székhely, ügyvezető adatai, ily…

Tovább olvasom »

Minden ügyfél olyan reklámot kap amilyet megérdemel

Jó régen, reklámügynökségen dolgoztam, és a főnököm mondása volt az amit a címben leírtam. És valóban, a megbízó az esetek nagy többségében predesztinálja a kampány sikerét azzal ahogyan és amit kér. Ha a fogatlan túlsúlyos unokahugát kötelező vol…

Tovább olvasom »

Bye Moszi!

Pár napra elutazom, és ez a NAGYON fura, és borzalmasan lehangoló hír itt ért utol, valahol az egyiptomi sivatagban. De NEM LEHET! Nem akarom. Pár hete beszéltünk telefonon, lenn voltál a Balatonon, és légvonalban valószínűleg 500 méterre voltunk …

Tovább olvasom »

Kevesebb e-mail = több figyelem

A hatékony munka legnagyobb ellensége a megszakítás. Minden alkalom, amikor a figyelem valami másra irányul. Éppen ezért kikapcsoltam a legtöbb ping-et, ding-et és bang-et a gépemen, nincs hangjelzés akkor amikor levél érkezett (pedig milyen menő …

Tovább olvasom »

Fogorvosok kíméljenek

Minden szempont szerint állítom a címben leírtakat. Szeretném ha senki nem sértődne meg, különösen a fogorvosom, szeretnék továbbra is fájdalommentes kezeléseket, és szép fogakat. De amikor a hirdetésekről beszélünk, és arról, hogy fogorvosokkal (…

Tovább olvasom »

Születésnapi kampány (????)

Mindig elképedem amikor egy születésnapi kampányt látok egy közszolgáltatótól. Még sosem hallottak a „kinemszarjale” szűrőről? 145 éves a Magyar Posta. Éééééés?????? Az embereknek ez az információ önmagában nulla értékű, minden erre költött forint…

Tovább olvasom »

Az egylapos weboldalak előnyei

Az egy lapból álló weboldal jó. Tükrözi a készítő letisztult gondolkodásmódját, amely képes a szerteágazó tevékenységet, vagy sokféle terméket egy oldalra elhelyezni, zsúfoltság nélkül. Igaz, lefelé görgetni kell kicsit, mondjuk 40 méternyit, de e…

Tovább olvasom »

Komplex vagy bonyolult?

Nagyon könnyű, és elég sok problémát okoz amikor a két fogalmat összekeverik. Az, hogy valami komplex, abból nem szükségszerűen következik hogy bonyolult. Sőt, igazából sem az egyszerű, sem az összetett és sokrétű dolgoknak sem kell bonyolultnak l…

Tovább olvasom »