Nem kategorizált cikkek

Másik dimenzióban

Jó ideje érik már bennem egy bejegyzés erről a témáról. Sok ügyfélnél fordult már elő, hogy kérték, hogy ne hirdessünk éjszaka, vagy karácsonykor, esetleg hosszú hétvégén. Mert akkor az emberek úgyis mást csinálnak. De az is előfordult, hogy azt k…

Tovább olvasom »

A láthatatlan légió

Érkezik néha olyan kérés az ügyféltől, hogy vajon a versenytársak mit csinálnak a neten, és a keresőkben. És ilyenkor mit is csinál az ember, hááát, elkezd vadul keregélni és iterálni, majd bevallja hogy az eredmények nagyon hozzávetőlegesek. Ugye…

Tovább olvasom »

2012

Évkezdő post következik. Arra gondoltam hogy a sok évzáró bejegyzés között már úgysem rúgok a labdába, legyen akkor évkezdő, de nem fogadalmas, nem ígérgető, inkább olyan összefoglaló, kitekintő. A tavalyi év nem volt semmi, semmilyen értelemben n…

Tovább olvasom »

Steve Jobs Day (2011 október 14)

Ma van a hivatalos Steve Jobs Day. Vannak akik ma felöltöztek Steve kedvenc fekete magasnyakú pólójába, kék kopott farmet, és edzőcipőt húztak. Én megpróbálom a magam módján, a saját Mac múltammal kicsit szebbé tenni ezt a napot. Kevesen hagytak i…

Tovább olvasom »

Tratatatá!

Most kimaradt egy kis idő, régen nem írtam bejegyzést. Nem mintha a kedvem vagy a lelkesedésem fogyott volna el, sokkal egyszerűbb, az időm. A meglevő ügyfeleink kiszolgálása kitöltötte a napjaimat, és – sajnos – volt olyan felkérés is közben, ame…

Tovább olvasom »

Garanciát vállalni

Fura, kicsit tudathasadásos világban élünk, talán ezért annyira ritka az, amikor a napi taposómalomból kiemeljük a fejünket, és átgondolunk valamit jól, még egyszer. Én szeretem a dolgokat a helyükön kezelni, bár ez a világ ezen szegletében ez neh…

Tovább olvasom »

Brand kulcsszavakról

Most, hogy hirtelen ismét friss kutatás jelent meg a témában, gondoltam ismét előrehozom a 2010 decemberi bejegyzésemet. Előzetesen az alábbiak: A nagy kérdés, hogy szabad-e azon szavakra PPC hirdetéssel is nyomulni, amelyekre egyébk�…

Tovább olvasom »

Bounce Rate és egyéb érdekes statisztikák

Érdekes levelet kaptam a napokban, a Google Analytics Bechmarking Newsletter-t. Lehet hogy nem tudod, de aki Analytics-et használ, az alapbeállításban megosztja az adatait a Google-lel (persze anonim módon), ahol ők iparágak, és méret szerint csop…

Tovább olvasom »

Így utazunk mi/ma/jövőre

Egy hétvégét szántunk a házassági évfordulónknak, gondoltuk megnézünk ez évben is egy európai várost. Tavaly Barcelona volt, most Nápoly, Dublin, Helsinki, Róma és Istanbul volt versenyben. A repjegy miatt Istambul nyert. Nem is ez a lényeg, hanem…

Tovább olvasom »